
Ursus Breweries, alături de Universitatea Babeş-Bolyai, lansează programul de burse URSUS „Studenți pentru Comunitate” adresat studenților cu rezultate academice deosebite și o activitate intensă în beneficiul comunității locale. Programul recompensează studenții excepționali ai Universității „Babeș-Bolyai”, care au obținut media generală de minim 8 pe ultimul semestru încheiat și care demonstrează că au ambiția de a-i inspira pe ceilalți membri ai generației lor printr-o implicare activă în organizații non-profit sau în proiecte de voluntariat puse în folosul comunității

27 decembrie – 20 ianuarie (ora 12.00) -înscrierea candidaților
23 – 27 ianuarie – evaluarea dosarelor
30 ianuarie – afişarea rezultatelor
31 ianuarie – 1 februarie – depunerea contestațiilor
2 – 3 februarie – evaluarea contestațiilor
6 februarie – afișarea rezultatelor finale
10 februarie – limită depunerea contractelor semnate
Comisia de evaluare
- Președinte - Conf. univ. dr. Christian Săcărea
- Membru - Conf. dr. Nicoleta Brișan
- Membru - Stud. Victor Malairău, Subprefect LR
- Observator - Dan Toader, HoC Bârlog - Ursus Breweries
- Secretar - Corina Bâlc
Comisia de contestații
- Președinte - Prof.univ.dr. Dan Lazăr
- Membru - Prof. univ. dr. Simona Motogna
- Membru - Stud. Alexandra Clej, Secretar General
- Secretar - Ioana Ichim
Programul de burse se adresează studenților Universității Babes-Bolyai”, aflați în anul 1 nivel master (pentru masteratele care se desfăşoară pe parcursul a doi ani) şi studenţii aflaţi în anul 2 nivel licenţă și anul 3 nivel licență (valabil pentru specializările care necesită 4 ani de studiu), care sunt integraliști, cu excepția celor aflați în prelungire de studii, cu rezultate academice deosebite și o activitate intensă în beneficiul comunității.
- 1. Cerere tip
- 2. Adeverință din partea facultății din care să reiasă media generală pe ultimul semestru încheiat
- 3. Scrisoare de recomandare din partea unui cadru didactic universitar
- 4. Curriculum vitae
- 5. Scrisoare de motivație
- 6. Acte doveditoare care certifică participarea și adeverințele care prezintă activitățile de voluntariat desfășurate, în decursul ultimilor 2 an, până la data depunerii dosarului.
Adeverințele trebuie să conțină următoarele informații:
– Organizațiile non-profit, neguvernamentale, non-politice din care face sau a făcut parte, descrierea activităților acestora și poziția ocupată de către aplicant;
– Numele proiectului, perioada desfășurării și poziția ocupată în cadrul acestora (voluntar, coordonator, inițiator);
– Activitatea desfășurată în cadrul proiectelor care să cuprindă o scurtă descriere, numărul de participanți, rezultatele și impactul asupra comunității;
1. într-un dosar de plastic cu şină, în format fizic la Registratura Universității, în atenția centrului UBB TechTransfer (CMTTC), str. Mihail Kogălniceanu nr. 1
SAU
2. scanate, transmise pe e-mail la adresa transfertehnologic@ubbcluj.ro, însoțite de o declarație pe propria răspundere în care studentul declară că deține documentele în original și că le va depune personal la Registratura Universității, în atenția centrului UBB TechTransfer (CMTTC) sau le va transmite prin poștă către Registratura Universității, în atenția centrului UBB TechTransfer (CMTTC) în momentul în care îi vor fi solicitate. Adresa pentru transmiterea documentelor prin poștă este Str. Mihail Kogălniceanu nr. 1, 400084 Cluj-Napoca.